Correctbooks! - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van Natasja Goudzwaard - WaarBenJij.nu Correctbooks! - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van Natasja Goudzwaard - WaarBenJij.nu

Correctbooks!

Blijf op de hoogte en volg Natasja

10 September 2015 | Nederland, Nootdorp

Over precies een week zijn we onderweg! Wat is het spannend! De koffers staan klaar en raken steeds voller. Vorige week hebben we al verschillende letterdozen opgehaald en ook vandaag hebben we nog wat opgehaald om mee te nemen. We zijn een samenwerking gestart met correctbook en konden vandaag de gesponsorde boekjes ophalen. We kunnen er zo'n 30 meenemen naar de school in Oeganda! Super fijn en ik kan niet wachten om te zien hoe ze gebruikt gaan worden op school straks!

Nu begint een week van aftellen tot de dag dat we weg gaan! Heel spannend!!

• 16 September 2015 - 20:04

Desirée Rieken:

Heel veel succes en maak er wat van

• 16 September 2015 - 20:17

Rixt Namens Stichting Bondeko:

Beste Natasja,
    Dank je voor je inzet en enthousiasme voor de Bondekoschool. Heb een hele goede tijd en geniet volop! We hopen gauw van je te horen.